martes, 18 de septiembre de 2007

BIENVENIDOS

Buenas noches, bienvenidos, hijos del rock'n roll, que decía Miguel Ríos. Aquí comienza "Radio Delorian".

Un blog dedicado a la mejor música de las últimas décadas, o al menos la que más me gusta. De vez en cuando os colgaré algún vídeo del Youtube, y en otras ocasiones colgaremos temas de audio sin imagen, pero con alguna explicación. Para los paneles de audio, sólo hay que darle al clip. Espero que os guste.

Para quien no se haya percatado, el nombre y diseño es un homenaje a la película "Regreso al Futuro", porque el cine y las bandas sonoras tendrán un papel importante en el blog. "Doc" os da la bienvenida a la máquina del tiempo, ¡Abrocharos los cinturones, y no olvidéis que si os encontráis a vuestro yo del pasado, no debe veros! 3,2,1, ¡¡¡GO!!!

4 comentarios:

Jesús Badenes dijo...

Ie, mestre! M'alegre que et dediques també a açò dels blogs. Jo em vull posar en alguna cosa, però tinc tants interessos diferents que no sé que fer. A vore si a la propera que baixe a Xàtiva ens vegem. Espere que tot et vaja bé. Una abraçada!

Jose. También conocido como Lakers. dijo...

Quina alegria que vingues per ací! Espere que de tant en tant tornes, tant a aquesta com a la de Les Pereres. Jo m'he enganxat molt a açò. I el millor és que si tens molts interessos...Pots fer molts blogs, o blogs en els que parles de tot. Jo en estos, parle de basket, de cinema, de música, dels 80 i dels meus amics.

Quan t'animes a donar-li vida a "la duda digital" o al que siga, avisa i anirem. Ah! I a vore si es cert això de vorens el careto i l'alopècia incipient (jo ja m'he rapat i tot)...

Anónimo dijo...

Hola xavalote!
Una altre magnífic blog, per cert, molt ben ambientat.
Per cert, puc fer una proposta?... Quan pugues penjar alguna cançó de la banda sonara que inspira al teu blog "Regreso al Futuro"... hi han moltes que m'agraden però si he de triar una... uhmm... m'encanta "De Power of Love" per exemple.
Un abraç mestre.
Abbio

Jose. También conocido como Lakers. dijo...

Se te saluda, Sandro, m'alegre que t'agrade el blog. Prenc bona nota de la teua petició, i tractaré de fer-la realitat en breu, si puc, esta setmana. Si tens més suggerències, ja saps...